shopp shopp

Idag har jag köpt lite mera.. Köpte en fin liten vit spets jacka fårn Gina.. Fan vad fult det lät.. Eller det är väll inte spets utan typ blommor i den.. Aja skitsamma den är jätte fin! Sen förälskade jag mig i en ring. En smal ring med en "diamant" och från den hänger en liten blomma och två löv. åh stod i en timma och kollade på den och blev så kär tt jag köpte både en i silver och en i guld.. Jag som annars aldrig använder guld. Men den va så fin så jag alltid vill ha den på mig så då har jag en som passar till allt! My love

Efter detta spenderade jag och Tone en jälva massa timmar i att gå runt i alla Göteborgs indrednings och möbel affärer och kollade/lekte att vi skulle köpa alls. Roligaste var när vi va i en SVIN dyr affär och det kom fram en expedit som frågade om vi ville ha hjälp.. Jo tack jag är 18 år, går i skolan och jobbar på donken.. Jag har nog råd med detta om jag ska flytta hemifrån.. Efter detta hittade vi en underbar liten affär som nu mera är min favvo.. Minns dock ej vad den hette. Sen gick vi förbi Thomas och såg att han rakat av sig allt sitt hår.. OH no hans fina hår.. Sen spenderade vi ca en timma på pricki katt, lysnade på olof och provade hårprydnader.
Hann även med att leta efter glasögon till mig. Så blir att ta in mamma nån dag och köpa mig ett par!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0