run felicia run

Springer runt här hemma med mina nya skor och lyssnar(/sjunger) på Crazy Lixx  och försöker gå in skorna. Måste ju ha dem på våran jobbefest/utgång så måste ju gå in dem innan så jag kan ha på mig dem en hel kväll :). Och nu med skivan nerladdad idag kommer det vara det ända jag kommer lyssna på den närmaste tiden, med undantag för lite deathstars då..
Just nu håller jag på att göra mat, vårrullar! Namnam.. En liten paus i mitt pluggande samt som en belöning för att jag verkligen satt mig. Och bra går det också! Är i mitten av den andra delen. Så nu är det bara hälften kvar. Fan vad jag är duktig egentligen.. Bara jag väl sätter mig med det. Men nu kommer ångesten för att jag inte gjorde det tidigare.. Hade kunnat sova länge idag, finslipa på uppgiften samt göra lite behövda saker. Men nejnej.. Får gå upp jätte tidigt imon för att finslipa på uppgiften som ska in kl 12. Får åka till skolan runt tio för att göra klart allt där. Men får sedan hela dagen på mig imon för att göra det jag skulle behöva göra idag. Aja fan skyll mig själv.. Nej nu kallar rullarna.. :) Blir nog lite sex and the city om nån timma för en lite större paus för orkar knappast sitta och skriva klart allt i ett sträck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0