satc & varm choklad

Skulle gå upp klockan nio imorse för att promenera och plugga.. Men när klockan ringde fick den snällt ta och ringa en timma senare istället för jag orkade verkligen inte gå upp. Så när jag vaknade kl tio var jag pigg på att gå upp och ut och gå. Men då ligger det hur mycket snö som hellst på marken så tänkte bara nej för fan jag tänker inte gå ut nu och frysa röven av mig.. Så den får vänta till senare idag! Så satte i mig en redbull för att komma till skott med plugget.
Men på tv va det Oprah som hade besök av M-K och Ashley så fastande självklart där en stund.
Men sen fick jag tummen ur gumpen så satt en stund och började läsa mitt ca 100 sidor tjocka häfte och gjorde lite anteckningar på den första av tre delarna.. Usch fan vad jag borde göra mer men jag orkar fan inte! Det är så jälva tråkigt. Komperativ analys om Indien/Vietnam.. Jo men tack så jälva intressant eller inte? Blää

Nej så nu blir det en "liten" rast med varm choklad och SATC. Min stackars fina lilla box har bara legat här och samlat damm så känner att jag måste inviga den nu. Sätter en gräns på tre avsnitt, sen får jag plugga lite till.. Hehe

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0