oscar



JA! Tänkte jag när jag vaknade. Ska få se alla jätte fina klänningar som alla kändisar hade på sin inatt på oscarsgalan. Men till min stora besvikelse fanns det nästa inga. Fy, hur kan vissa sätta på sig det som de gjorde? På oscarsgalan.. Hmm ska man inte hga de finaste klänningarna som visar vad som kommer vara mode detta året? Om det är så ¨så lär alla gå runt i fula tantklänningar med slits och fula kragar.. Nej fyfasen vad besviken jag är.. Dock var Natalie Portmans klänning Gudomlig!! Och till min stora förvvåning var det kändisarnas flickvänner som hade de finaste klänningarna enligt mig.. Eller kändisar som man inte trode skulle vara finast..








Freida Pinto från Slumdog Millionare


Små söta barnskådisar från Slumdog Millionare
Tänk att vara typ 10 år och gå på oscar? wow, så söta de små killarna är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0