mmmmandel

Har hittat mig en ny liten favorit affär!
Älskar Vila och only kläder, eller vissa av dem.. Eftersom de tagit bort vero moda och satt dit runt med flera, dummaste någonsin!?, så har jag saknat dessa två. Men igår hittade jag min affär.. Mandel på grönsakstorget! ÅÅh så på onsdag när lönen kommer blir det att springa dit det första jag gör efter skolan och shoppa! Har hittat världens finaste klänning/tunika & en underbar kavaj. Dessa två är jag 100% säkra på! Men har också hittat en annan klänning/tunika. Olivia sparng runt i dessa nu i sommras och jag älskade dom men hittade tyvärr ingen till mig själv på vila knappast finns här längre.. Men nu! Får bara se om det blir den också..



Denna underbara sak framställs dock inte på sitt bästa sätt.. Men den är underbart snygg!
Så jälva Felicia-klänning.. :D Blir helt tossi när jag tänker på den!
Påminner liten om den klänningen M-K har som alla bloggerskor bloggar om!



Älskar kavajer! Har dock inte hittat någon innan som jag verkligen gillar..
Men denna rosa fastnade jag för så den ska jag ha på mig hela våren & sommaren!!


Funderar även på att köpa denna.. Men på något konstigt sätt så är denna dyrare än va de andra två är.. Känns inte som om den skulle vara det eller om den verkligen är värd det priset.. Men lönen får avgöra..
Fast den hade ju varit jälvigt snygg under min nya sommar jacka jag köpte igår.. Ååh hoppas verkligen jag får massa i lön, vilket jag inte tror så får hoppas på mamma, så jag kan köpa lite nya kläder! För jag behöver verkligen det :/

Kommentarer
Postat av: evelina

den sista är super duper as skön och fin :D

2009-02-19 @ 12:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0