min nya kärlek!




Crazy Lixx. Fan vad arg jag är att jag upptäckte, eller verkligen satte mig in i, dem försent. Ett par dagar? Fan Gud varför?
Det är väll inte meningen att jag ska vara lycklig. Men jag funderar på att trotsa Hans vilja. Jönköping eller Väserås? Jag SKA se dem! Ååh Andy.. My new love. Nu har jag tre, Bill, Olli & Andy. Kan nog inte hitta tre snyggare killar! Yammie.. Dock finns han inte med i videon eftersom han kom in lite senare än detta..
Så nu har jag äntligen hittat två positiva saker med Thomas avhopp. Det första håller jag för mig själv, med tanke på honom själv. Men det andra, Vic tog hans plats och lämnade C L så att Andy kunde ersätta honom! Tack Thomas & Vic!! Fast jag vet inte om detta är bättre än Thomas I Hc.. Men det orkar jag inte disskutera nu för då blir jag bara ledsen!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Raring, skulle du kunna göra en läppförstoring?

2009-02-21 @ 23:27:33
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0