men va?

Var inne i stan och köpte lite saker till resan, eller blev bara ett par uggs idag. Imon blir det mössa/band och piller. Var inne en sväng (eller två) på apoteket idag och frågade efter mina efterlängtade bakis piller. Men nejnej sånt hade dom inte på apoteket utan det var diarre tabletter jag skulle ta. Bajspiller mot bakfylla? Jo men det är nog samma sak, not.. Vätsketillsättning ah men hallå eller jag vill ju slippa ont i huvet/illa måendet.. Så vi skickade ett sms till 118 100 som vet allt. Och jo de visste vart man skulle köpa dessa. De heter bakis och finns på tada.. tro det eller ej.. teknikmagasinet! Men hallå eller vart i deras affärsidé har det gått snett? Ah inte vet jag men det blir att knalla in där imon och pinsamt värre om det mot förmodan inte skulle finnas där.. För va fan är chansen egentligen? 

Felicia: Hej har ni bakispiller?
Säljare: Bakispiller, vi? Hahah nej vi säljer kameror, ipods, plastuttar att klämma på och andra saker som har med elektronik att göra..
Felicia: Men 118 100 sa det och dom ska veta allt..
Säljare: Men lilla hjärtat tänk lite innan, du kan inte lite på allt alla säger..
Felicia: Nehe men vart fan ska jag hitta det då? Ska jag ta diarre piller för att jag vill kunna åka skidor efter en fet ute kväll? Jag har ju fan betalat hur jälva mkt pengar som hellst för detta..
Säljare: Jo men nu förstår du lilla vän att det är inte mitt problem om du har svårt för att bajsa eller inte.. Och om du nu vill åka skidor och supa så går det kanske inte..
Felicia: Men..
Säljare: Nej men ska du ha dig en plasttutte att klämma på? Kan ju vara skönt på resan!
Felicia: Nej jag vill inte ha en tutte jag har mina egna och det räcker och blir över.. Jag vill ha bakispiller så jag kan supa i alperna!
Säljare: Men en plastutte löser dina problem ska du se! Då blir det 29kroner..
Felicia: Ah men..!
Säljare: Okej vi säger 19. 19 spän för en patte hallå eller går la inte att neka?

Felicia åker hem utan sina piller men med en extra tutte och diarrebrus..




Lägger mitt hopp och tro om en bra resa hos teknikmagasinet imon.
Ååh nu är det inte många dagar kvar! Känner mig som ett litet barn dagen innan sin födelsedag!
Pirritpirrit. Imon blir det att börja packa och fixa filmer och musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0