italy

Go ner resa.. Bara massa gamla tjat kärringar och deras svin sura gubbar.. Obekväm buss med inga rökpauser.. fyfan resan började inte på topp, men spriten va billig på båten. 80 kroner för en bag in box och 200 kroner för 1 liter vodka. En jälva massa godis och sen var man framme i Andaol. En liten vissen håla trode vi.. Första kvällen sög. Hängde med EDO (världens looser som jobbade på vårat hotell) ut för han skulle visa oss stan. Han skulle sätta sig själv på en bar för han hade inga kompisar. Hittade inget ställe för det satt max två pres på varje bar och killen skulle inte ens dricka? Aja jag och Juni försökte ragga killar på vägen och hittade tre Italienare som verkade roliga. Dock kunde de ingen engelska så tur att man hade Edo.. Men när killarna drog upp sin lilla påse "no, no mariujana hasish HASISH!" Så tyckte jag inte det var så lägligt att låta dom bjuda oss på dricka så vi gick hem.
Skidorna gick la sådär för mig så de andra fick hela tiden vänta på mig. Hahah

Men andra ute kvällen blev bättre. Träffade även denna gång ett gäng Italienska killar men de skulle röka cannabis så va inte så lägligt att hänga med dom mer än att de bjöd oss på en drink. Hittade oss ett gäng danskar istället som vi hängde med på Nicki Nicki.. Hahaha. Drog sedan vidare med dem till ett annat ställe. Eller Jesper för tjejrna verkade inte gilla oss.. Men efter en stund visade de sig vara riktigt snälla så blev ännu en ute kväll med dem! Skulle bli en till om jag inte hade fått feber.
Andre kvällen med danskarna blev jälvigt rolig när vi fick utökning av ett ex antal fulla italienare! Roligaste kvällen på länge. Tänk bara om vi hade varit lite fullare men höje, vi är bajen från söder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0