italien


Förfest med Bill Kaulitz




Go outfit










Söta danskor




Några av Italienarna, fick dom inte så många bilder från denna kvällen tyvärr. Eller inte från resan över huvud taget. Fan vad dålig jag är på att fota..


Enda bilden från becaken.. Bra gjort. Dock får jag tatta från höje när hon lägger in!


Smarta jag glömde att ta med mig skorna den dagen jag skulle lämna tillbaka all utrustning.. Så fick vandra hem i mina vita strumpr. Var ej vita när jag kom hem. Helvete varenda människa vi mötte glodde som om jag va dum i huvet.. Försökte verkligen vara seriös så dom skulle tro att jag va dum i huvet men jag brast i skratt varje gång ;) haha


Och jag dansar på bilden.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0