höje, felicia & gp

Sitter och ska göra en hemtenta om imperialism.. Skit roligt verkligen. Funderar på om jag ska hänga mig eller inte. Fyfan vad det är tråkigt! Även om det är rätt lätt så orkar jag inte. Åkte till skolan för att komma igång och visst gjorde jag det, skrev en sida på ca en timma. Men det om det lättaste och det som behövs skrivas minst om. Nu är det politiken kvar, hjälp. Hej och välkommen ca 7 sidor om jälva maktstatus och utrotning av alla som inte är vita. Nej fyfan vad blää! Fast det är ju rätt intressant hur folk kan vara så jälva dumma i huvet som tror att det bara är vi vita som har rätt till att leva och de som väl finns kvar av de "ickemänskilga" måste bli precis som oss. Fyfan för att leva på den tiden. Men aja är väll bara att sätta igång. Men jag väntar nog ett tag till. Behöver ju faktiskt inte skriva klart allt idag, har ju imon på mig också..

Sitter och lyssnar på underbara underbara eyes of noctum! <3 äntligen mer än bara en liten snutt. Två hela låtar, fan killar ni gör farmsteg. Inte långt kvar till albumet och hitkomsten! Saknar er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0