fyfarao

Usch vad jag har tråkigt!
Funderar på att gå och sminka mig bara för att ha något att göra.. Fast det är ju jälvigt roligt at sminka sig med, haha..
Sen ska jag nog kolla på 183 dagar som börjar idag. Eftersom Olivia är med i den och hon tjatat om denna så måste jag nog kolla. fast jag vill ju göra det så det är ju inget jag gör mot min vilja bara för att vara snäll mot henne. Haha.
Sen får jag väll kolla lite på olika serier på MTV, the city har ju kommitut med iaf ett nytt avsnitt sen jag åkte. Även a double shot at love sen finns det ju säkert något annat roligt. Som gossip girl det kanske också har kommit ut.. de hoppade ju över en vecka så får hoppas att det kommit ut iaf ett.. Sen kanske jag ska sätta mig och kolla på lite kläder.. fast jag kommer nog bli ännu mer sugen på att shoppa och ännu mer deppig för att jag inte har några pengar så är nog inte så bra. Men va fan det rycker i hela kroppen efter att göra något och kläder är ju så underbart. Jo jag kommer nog göra det även om jag kommer må skit efter.
Har i för sig fått hem nått jälva reklamskit om bröllopsmässan och eftersom bröllop är en av mina stora passioner så kanske jag kollar runt lite på olika klänningar och annat. Ååh vad jag vill bli bröllopsfixare. Mitt drömjobb! Alla kyrkor, klänningar, resor, dukningar, annan indredning och allt annat som har med denna underbara högtid att göra! Undra bara om jag själv kommer få uppleva denna perfekta dag. Hoppas verkligen det men ser doch inte ut som det just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0