fy fy fy

Min dag blev inte alls som jag hade tänkt/planerat..
Istället för alla nyttigheter som jag skulle göra idag fastnade jag framför SATC hela dagen. Såg första säsongen och nästan halva andra. Något som jag verkligen inte har tid med egentligen! Men ooj så bra det är. Kan kolla på alla avsnitt gång på gång på gång tror fan inte man kan tröttna på dem.

Så imorgon skall jag åka till skolan för att få någonting gjort.. Hur bra det nu kommer gå, tror jag vet hur det kommer sluta. Men eftersom jag ska jobba hela helgen så blir det en hemmahelg för mig då jag kommer ha tid för städning/rensning, plugg & promenader. Men kommer jag göra något på helgen? Hahaha kan ju hoppas.
Imon får jag ta en sväng in på sats och fråga om tiokortet också eftersom jag självklart inte ringde idag..
Har dock ett annat samtal som jag måste göra imon!
Får hoppas att jag får tummen ur bara att göra allt detta. Fast det handlar nog mer om ork och vilja för mig. Det är ju inte så att jag har något annat för mig så att jag glömmer det eller inte har tid.. Nej jag skiter bara i det. Något som jag måste bli bättre på verkligen, att ta tag i saker som måste göras!
Fyskäms Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0