fan

Först nu har jag verkligen fattat.. Hur fan ska detta gå till? Jag kommer ju dö här i min ensamhet utan dig. Okej inte så att vi ses varje dag precis som det är nu men telefonen. Fan alla jälva typ 100 samtal om dagen? Alla röksamtalen? Vem fan ska jag nu röka med hela tiden? Nej fan nu gråter jag. Förstå gången som det verkligen kommit tårar. Har hela tiden försökt att förtränga det tänkt att denna dag inte kommer.. Ah vafan det är ju inte så att du försvinner för all tid men åh vad jag kommer sakna samtalen.. Visst msn och skype men va fan ofta det är samma sak?
Nej min lilla plotte lisa vad ska jag göra utan dig? Åh jag kommer sakna dig! Nu måste jag ju verkligen flytta här ifrån med haha. För nu blir det mer på riktigt när du gör det. Oj mitt liv kommer att förändras, våra liv kommer att förändras och jag är så glad att du vill ha mig där med dig! För jag vill starta om mitt liv med dig för du är det bästa jag har!
ÄLSKAR DIG



Kommentarer
Postat av: C

Klart att du ska komma upp till mig =)

Det kommer bli bra det här!



Saknar dig redan



(Förresten, var fan är det foto ifrån? Är det bar a bar? =O )



Pusspusspusspusspusspusspuss <3

2009-02-07 @ 11:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0