date med vic

Fan jag mådde så jälva bra..

Såg Thomas Silver på vagnen så fick en sån jälva bra idé när jag sa till Juni att jag skulle på "date" imon.
Det urartade med att jag pratade med Thomas och han sa att Vic va ensam här i Göteborg i två timmar imon mellan 12 och 14 för att ingen av de andra fyra hade tid med honom under dessa två timmar. De hade lovat honom att försöka hitta nån annan som kunde "ta hand" om honom och när jag och Thomas satt där och pratade frågade han om jag hade tid dessa två timmar. Självklart sa jag och Thomas ringde till Vic. Vi bestämde att vi skulle ses kl 12 vid domkyrkan för att sedan äta lunch tillsamans..

Höje trode på det ett tag tills jag kom på att jag måste avbryta detta innan jag ljuger ihop en historia som jag själv tror på. Fan tänk om jag bara hade haft lite tur.. Eller iaf ens pratat med Thomas på vagnen. Fan


My beloved Thomas Silver.



Min date som tyvärr inte blev av.. Hittade dock ingen snygg bild på killen
så fick ta den som ändå såg någerunda bra ut.. För han är fan rätt snygg
egentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0