ååh grupie?

Fan, förstår inte hur jag kan bli så glad för detta.. Började med att jag på skoj skrev ett mail till Andy om en låt och råka lägga till hur snygg han va.. Nu efter några mail har han erbjudit sig att skicka låten och börjat berätta massa om sig själv och tydligen är jag söt.. Undra om det är på ett bra sätt?

Men asså fan att jag blir så jälva lycklig av när de svarar på ens mail. Personer som man ser upp till vet typ helt plötsligt att man existerar och är trevliga som fan! Tror alltid att dessa personer skall vara på ett annat sätt.. Tro sig lite mer när ett litet fan typ skriver och säger att man avgudar dem.. Men nej fan ååh de är så trevliga och jag är så glad! :D Vet bara inte om jag kan skriva mer till honom nu.. Va fan ska man säga? Ska man börja bli mer typ "privat" eller ska man bara avsluta detta nu och vara lycklig för de få mail jag fått? Ååh jag vill ha nya mail av honom varje gång jag loggar in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0