hösten om du frågar mig..

Din stil i en mening: Försöker få in den där rockiga stilen utan att se allt för trendig ut (låter kanske konstigt?)

Stilförebild: Just nu måste jag säga Sunset triplets.. Fast lite nertonad..

Vilket är ditt favoritmärke inför hösten: Balmain som märke men att själv handla måste vara H&M eller Gina, när man hittar de där guldklimparna..

Vilken/vilka är dina favoritbutiker inför hösten: H&M &Gina som över. Älskar Zara och Top Shop men de finns inte i min nya stad tyvärr..

Vad inspireras du av: Just nu svävar jag mellan att det klassiska modet (här kändisar ex Lauren Conrad & mäniskor på stan) & att köra på min älskade rock stil helt fullt ut (här är det mest olka band som jag inspireras av).

Vad tror du på inför hösten: Skinn & mockajackor, rätt låga boots med strumpor under, dock inte lika höga som förra året. Dova fast ändå rätt färgstarka kläder ex plommon, mossgrönt & puderrosa men självklart de klassiska höstfärgerna svart, grått & brunt. Sjalar är något jag siktat in mig på i höst!

Det bästa basplagget inför hösten: Bas och bas men en eller ett par sjalar tycker jag är ett måste. Både tunna och riktigt grova halsdukar.

Vilka skor tror du på i höst: Jag vill ha boots massa boots, rockiga sådana!

En ideal höstoutfit: Ett par svarta byxor, stickade lite högre strumpor, mc boots, en lös t-shirt med skinnjacka & pälsväst över! Eller skinnbyxor, mc bootsen & stickad kofta. 

Tre saker på höstens önskelista: Ett par riktigt feta mc boots, den perfekta skinnjacka & den perfekta pälsvästen (gärna i lite ulligpäls!)

Ditt senaste köp: Idag köpte jag mig två gråa t-shirts. En med ett rockigt tryck på & en lös, två par strumpor, en i lila nyanser och en i gröna & en halsduk som virat två varv men som sitter ihop, riktigt snygg!

Do's and don'ts: Våga miss matcha! blanda olika stilar och färger som annars inte går ihop. Men gör det snyggt för allt i världen!


Största inspirationen för mig just nu! <3 kärlek på hög nivå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0