sweeney todd

Fick äntligen tummen ur och kollade på filmen igår med Sunnie.. Hade kanske inte tänkt så mkt på vad den skulle handla om men inte att den skulle vara så.. AJ! Haha men den va bra, lite långtråkig ibland med all musikal.. Men den va bättre än vad jag någonsin hade kunnat tro. Låtarna satte sig på hjärnan. Men nu förstår jag tones fobi för köttfärspaj.. Fyfan, hade svårt att äta under filmen, iaf under vissa scener. Bläää
Roligt att de fått med så många stjärnor i filmen :)




Dock hittade jag en ny snygging. Jamie Campbell Bower, hello snygging! Lite lik en av mina Amerikaner, Alex..
Riktigt jälva het var han i filmen inte kontigt att han är modell...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0