Studentpresent

Ja då kommer det svåraste av allt.. Vad man ska önska sig.. Jag har ett litet hum om vad.
En klocka, D&G. Frågan är bara vilken? Har hittat tre som jag väljer mellan..



Underbar, jätte fin, prefekt!
Men den är rätt stor. Finns dock i två storlekar. Frågan är om detta inte är lite mer bara en trend? Fast jag har en klocka som är rätt lik denna som jag älskar. Den är ju väldit enkel i sig men det är lite så det känns som en säsongs klocka som kommer bli omoderna. Inte kul när den ändå kostar 3000 man vill ju kunna ha den länge. Kan jag?



Skulle kunna tänkt mig att detta skulle varit mer en trend klocka.. Men den har ju hållt i sig ett tag nu.. Känns redan som en klassiker.. Det blir ju som ett smycke och klocka i ett.. Kar kollat på den länge. Är liten och svin snygg. Perfekt då kanske? Nej tyvärr. Jag som är så jälva kräsen hittar så klart ett fel! Urtavlan.. Jag gillar inte att den är lite D formad.. Skulle vilja ha den fyrkantig..



Då har vi ju den här! Ser ungefär likadan ut och urtavlan är fyrkantig! perfekt? Nej jag vill nog inte ha massa strass över allt. Om detta är en klocka jag alltid ska ha på mig vill jag nog inte ha de där blingblinget hela tiden.. En sak om jag tar den första.. Men det är liksom inte på samma sätt..

Fan vad jobbigt! Jag vet inte vilken jag vill ha.. Får kolla lite mer på dom IRL och se vilken jag fastnar för mest. Just nu är det den första. Men som jag sa så tror jag att jag kommer trötna lite på den.. den andra känns typ som om jag borde ta den. Men jag gillar verkligen inte urtavlan! ÅÅh vad jobbigt!

Men iaf sen är det ju mer än bara ett pakitet jag ska ha.. Vill ha en pälspläd! Men kräsen som jag är så har jag inte hittat någon som jag vill ha än.. Jag vill ha ensom är ljusbrun! Det finns svarta, vita, mörbruna eller blandat mörkt och ljusbrunt? Fyfagerlund! Jag ska hitta min perfekta pläd. För jag ska ha den!

Sen hittade jag en sak idag som jag tror att jag ska önska mig. har lite svårt att hitta saker har jag märkt.. Så tror jag ska önska mig ett namnhalsband ala Carrie.. fast med mitt namn då..



Sen var det bara resten av alla presenter kvar. Fy vad jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0