Mitt violthe & jag.



Hej jag är 14 år och posar i cam..
Nej inte riktigt men min kamera vill inte som jag vill.. Så får klara mig med camen ett tag. Tacka datorn för den.

Idag har jag jobbat. Kom en timme förtidigt då jag trodde att jag började 12 men tydligen började kl 1. Men efter mycket velande mellan Zebbe och Chris som inte kunde bestämma om jag skulle vara ute eller inne fick jag gå in. Har hoppat runt på varje station idag. Så fort jag väl kommit igång på en så var det dags att byta för att en timma senare komma tillbaka igen. Så gick dagen runt, jag cirkulerade runt mellan alla stationer..
Men Frida kom som lovat med sin lille Liam! Tre månader har han blivit och jag har inte sett han förens idag! Skam på både mig och Frida och kanske lille Liam med en bit.. Men han var så otroligt söt! Fast där han låg så liten började jag bli lite rädd. Tänk om jag skulle tappa min unge? Jag har fått mer och mer andledningar till att inte vilja skaffa barn nu, fast det har jag ju aldrig velat egentligen.. Men jag blir ju himla sugen när man ser alla små söta barn! Men nej det får allt vänta ett tag har ju ändå ingen kar. Men en liten Prinsses Universel Ripen Sexy sexy Vilumsons Kaulitz AKA Höje kanske det kan bli snart..? och Plotten jag ska ha namnet, jag kommer att ta det!


Nu ska jag fan städa och sedan duscha. Ska försöka lägga mig tidigt idag. Ska upp och plugga tidigt imon med min Tonis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0