Martin my love..

Var på väg in till stan för att träffa Issa. När jag passerar redbergs står han där.. MARTIN! Åååh. Fan att vagnen hade kört, hade jag sett han när vi stod still hade jag inte tvekat en sekund på att hoppa ut och fram till honom! Han är en av dem jag inte träffat än. fan vad jag hade velat prata med honom! Hans fina svettiga bandana hänger ju här på väggen och hade velat tacka honom för något av det bästa jag äger! Och han var ju faktisgt min absolut första kärlek i HC. Även om jag gått en runda med alla så var han ändå den första av dom..
Fan, mitt liv hade blivit ett snäpp närmare fullbodat (gällande HC delen då..) Sen hade det bara varit Adde kvar. Och kanske Vic då med.. :P

Åh jag flög upp ur sätet. tror aldrig jag gapat så stort i mitt liv tidigare.. Vad fan gjorde han vid redbergs? Hmm
Men fan vad gamal han blivit. Usch värsta mardrömmen. Hardocore Superstar blir för gamla och lägger ner. Nej det vill jag inte ens tänka på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0