internationell ekonomi

Det är inte roligt med plugg! Har aldrig vrit och kommer aldrig att bli! Absolut inte när det är lov, fint väder och du hatar ämnet och kommit på att du valt helt fel och att det bara är enmånad kvar men du måste ge allt nu. Det värsta är nästan att jag nu sittr här, jag har en månad kvar i skolan & som barn. Sen då? vad fan ska jag göra sen? Då är jag vuxen och måste ta allt ansvar på riktigt. Studenten skall vara något bra man ser fram emot. Jag har ångest som fan. Alla vill bli vuxna och leva sitt liv. Jag vill bli barn igen och leka med barbie hela dagarna och bara äta godis på lördagar, kolla på bollibompa och leka hela dagarna på dagis. Jag vill inte bli vuxen, jobba, flytta hemifrån, skaffa familj, riktigt jobb och tjäna pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0