Ingenting fungerar ...

Ingenting fungerar som det borde.
Allt är så dåligt.
Det går dåligt i skolan.
Det går dåligt med hälsan.
Det går dåligt med kärleken.
Det går dåligt med vännerna.
Det går dåligt med familjen.
Det går dåligt med jobbet.
Det går dåligt med min fritid.
Det går dåligt med min stil.
Det går dåligt med min framtid.
Det går dåligt med mina drömmar. 
Hela mitt liv är allmänt dåligt!

För övrigt tror jag att jag är kär. Vilket jag inte tycker om. Jag hatar att förlita mig på någon annan och låta mig själv och mina kännslor styras av någon annan än mig själv. Jag vill inte och jag orkar inte.
Varje gång jag litar på en person, bryr mig om en person eller trivs med en person vänder sig den ifrån mig och jag blir ensam kvar igen. Jag vill kunna tycka om mig själv.. Men hur ska jag kunna göra det när jag är jag??

Fyller 18 om ca två veckor vilket jag ser fram emot. Eller kanske inte. Jag kommer inte klara att bara förlita mig på mig själv. Även om jag inte har någon sådan nu heller så blir det på ett annat sätt  då. Vet inte vad jag skall göra av mig själv och mitt liv. Hjälp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0