Life

Jag ska börja om.

Jag ska starta ett nytt liv. Med nya vänner och nya intressen.
Jag och juni ska börja sjunga, för det tycker vi om.
Jag och olivia ska börja spela gitarr. För jag tycker det är fint och olivia fick en gitarr, det har jag med. Först ska vi bara fixa dom hos Thomas Silver. För han är världens bästa. På gitarr och på att bara vara. Snäll som han är erbjuder han oss att lära oss att byta strängar, stämma och allmänt som man bara måste kunna för att spela. Förhoppningsvis kan vi få honom att lära oss lite hur man spelar också. Vi vill ju lära oss av den bästa. Så det ska vi satsa på.

Snart fyller jag 18 med, jag blir vuxen. Jag ska börja gå ut så mycket jag kan! Ska skaffa nya vänner som jag kan gå ut med. Skaffa nya och ta upp kontakten med dom gamla, som jag inte längre umgås för mycket med..
Förhoppningsvis flyttar jag härifrån med. Starta om mitt liv och trivas med det och mig själv.
Jag vill inte bara vara den personen jag alltid varit, tråkig och utan att kunna ge något alls. Jag ska hitta det jag verkligen brinner för och satsa på det. Bygga mitt liv runt det och må bra.
Antagligen blir det USA med plott.
Får börja som nanny och bygga sitt liv därifrån med hjälp av de kontakter vi har där. 

Men detta skall gå. För jag tänker inte leva mitt liv som alla andra. Jag ska bli någon!


Kommentarer
Postat av: Plotti

Ah, jag skulle skriva vad jag tyckte. Det var la bra, men ha inte texten till höger, det är så jobbigt att läsa då =P

2008-10-28 @ 17:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0