yeah

imorgon skall jag
- lära mig om Kenya, ska på ett föredrag om det, kul. (kul var seriöst)
- försöka vara duktig på mitt semenarium. känner mig själv, kommer sitta tyst eller säga att jag inte riktigt fattade fast jag kan det. så imorgon skall jag försöka vara bra.
- sola
- träffa o i stan & fika?
- träffa tone, vevpussy & lovisa för lite dricka & umgeänge. var för lång tidsen jag umgicks med dessa brudar!
- utgång med carro??


inom en snar framtid skall jag
- börja träna med o. ska verkligen gå ner mycket i vikt. minst 100kg..
- börja jobba mera. mera vardagskvällar! får ladda ner UB, DH & GA..
- festa mera (a)
- skaffa fler att umgås med
- bli brun
- köpa ny kläder, framför allt lite vinterkläder nu när kylan kommer! mys stickat & mössor, tack!
- fira jul med plott + utgång
- nyår i köpenhamn
- skidor i italien med höje
- sthlm i vår med carro
- prag
- student
- jobba i norge med plott, bli rika & flytta till usa där vi ska bli kända, rika, väldigt mycket mer än i norge, & gifta oss med bill & tom (i riga).


just nu ska jag
- stänga av datorn
- nattecigg
- sova

God natt


Kommentarer
Postat av: Plott

Ah, för du ska bara fira jul med mig eller? Òch inte med din familj och mormor? =P haha gulle

2008-11-21 @ 12:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0