the bell

Idag har jag varit i skolan& gjorde massa bokföringsuppgifter. Sen gick jag med Bella till Butriks och handlade en jätte fin ögonmask till henne för hon ska på 60-tals fest (mask är et måste). Eftersom jag var skyldig henne en lunch så gick vi och åt. Blev sushi idag igen, min nya matperiod. Mumms. Gick sedan runt och kollade lite på stan hon skulle jobba kl halv tre så höll henne sällskap. Efter en sväng på stan och sedan gick vi och satte oss på SoHo och drack kaffe & te. Mys.

Idag ska jag bara vara hemma och mysa med mig själv ska upp och jobba tidigt imorgon. Fy, har varit ledig i tre helger nu så känns jobbigt att jobba igen. Aja pengarpengarpengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0