pyssel

Idag har jag varit hos min kära vän axel :) alltid lika kul att träffa honom.
Flyttat in i världens finaste lägenhet. funderar på att bo där några dagar i veckan, närmare för mig till skola också.

Har också satt igång mitt efterlängtade pyssel! Bli tre armband, ett till mig och de andra till mina två änglar. Kommer självklart finnas en ängel på för att visa att de är vad de betyder för mig. Så O & J nästa vecka förväntas ni få varsitt. :)
 Ska också börja pyssla julklappar! Mycket roligare att göra egna än att köpa. Bli personligare så. Så blir väll att ta en sväng till Panduro imorgon och handla upp mig lite. Ska göra jätte fins klapp-pyssel till Plott!

Imorgon blir det förhoppningsvis utgång! Tråkigt att ALLA mina kompisar är panka..



Jag idag


Blivande armband, grunden..

Kommentarer
Postat av: olivia

eller så är dina vänner under 18 :)

2008-11-20 @ 22:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0