Gretas

Kvällen börjades hemma hos Louise för mig och henne. Drack lite, kollade på idol & åt maränger som henne mamma bakat. Mumms. Tog bussen in till stan där vi träffade henne pojkvän Richard. Fan vad söta dom är! Får mig nästan att vilja ha pojkvän.. Men nej!

Gick till PC där vi träffade Tone, Pussy & Lovisa. Tone & Pussy skulle idag gå modevisning för en frisörsalong! Lycka till. Sen kom även Tove dit. Drack lite där och gick sedan för att träffa Amela för att gå till gretas. Hade aldrig varit där så kännde att jag måste ju göra det nu. Var väll inte lika ball som jag hoppats på. Men jag och amela parade iaf ihop två killar. Det var roligt och dom såg ut att tycka det också.


Louise, Amela & Richard


Amela & en av killarna som vi parade ihop senare. Dock ser Amela livrädd ut..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0