julfest

Jobbade hela söndagen, slutade kl 18. Då hade jag & patti en timma på oss att göra oss klara sen skulle vi hoppa på vagnen med de andra som varit och förfestat hos figge.. Fubbigt dem. De var lagom fulla medan jag och patti var trötta efter heldag på jobbet och helt nyktra. Tur som jag har så hade zebbe med sig två öl till mig, jag som hatar öl lyckades byta en mot en cider :) (tack ändå z)

Väl inne på Valand serverades det mat, inte god! Fy. Sen var det underhållning där vårat gäng typ tävlade mot en annan resturang om vilka som var bäst och mest pepp.. Vi vann! Sen delades pris för åretsmedarbeter ut. Grattis Markus.
Gick sedan ner där själva festen började :) Trevligttrevligt

Kvällen slutade, hahahahaha, bra. "En godis älskling?"


Årets medarbetare


Mina tjejer, Ida & Patricia


Alla tre, grattis :)


Åh snutte


Zebastian & jag (dock inte så lyckad klädmatchning som det var planerat)


Zebbe, Figge & Alladin


Jag och min Issa, som dagen till ära ser otroligt glad ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0