gossip girl

Har preicis kollat på gossip girl. Det kan inte finnas någon bättre serie än den! Jag blir så jävla avundsjuk. Både hur dom är i serien, hade gett så mycket för att få vara dom.. Men också de riktiga personerna alltså skådespelarna.. Tänk att kunna nå så långt, att bara över en natt bli en sådans stor sjärna.
Jag vill också lyckas och bli någon.. Åh vad jag verkligen vill flytta härifrån nu! Orkar inte med mitt tråkiga liv, speciellt inte när man ser hur mycket bättre många har! Undra om alla kan bli något stort eller om det bara är vissa personer. Undra om man föds till att bli framgångsrik eller om man verkligen måste jobba för det, så att alla kan bli det. Eller om ödet redan är bestämt.. Tänk vad mycket lättare det hade blivit om man kunde kolla in i framtiden, eller i alla fall få en liten glimt av den. Jag är inte född till att bli någon, har aldrig varit det heller, men jag ska jobba för det. Lyckas jag så gör jag det. Gör jag det inte så måste det väll vara ödet. Men jag tänker kämpa så att jag är säker på att det inte är meningen när jag ger upp (om jag gör det).

Ska snart in till stan för att köpa lite julklappar med juni! Det är väldigt svårt. Har bara köpt en halv.. Usch har alla kvar och inte så mycket pengar som jag skulle vilja ha till detta! Har knappt fått några tider på jobbet heller.. Va fan ska jag göra nu då? Får väll tjata på dom så jag kan få jobba lite mera. Eller göra som en annan gång, ringa och fråga någon om jag kan få dens tid! Haha måste ha pengar till Italien, åker ju snart!
Nu är det inte långt tills jag tar studenten heller.. Gud vad roligt det skall bli, skönt att sluta. Men jag är lite rädd för vad det ska bli av mig. Men jag tänker inte nöja mig med något fören jag vet att jag inte kan få mer!


Grrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0