For The Record

Har kollat på dokumentären om Britney Spears. Var så otroligt bra att jag laddade ner den för att se igen!
Fick skuldkänslor för allt som sagts och skrivits om henne den senare tiden. Visst hon kanske inte mår så bra nu men det är ju inte hennes eget fel! Det är ju alla runt henne, vi..
Usch vad jobbigt att alltid ha ca 50 paparazzis efter sig vart du än går.. Jag undrar bara hur fan dom kan veta var hon alltid är? Stackars.
Trots det är mitt mål att bli känd nu ännu större. Tanken på vad man får göra lockar ännu mer än innan nu när jag vet hur livet ser ut. Det jag kanske tyckte verkar roligaste måste vara att spela in låtar och videor! Tänk att bli stylad så ofta, rena drömmen! Hon är så otroligt vacker! Och hennes barn, det var det sötaste. Den lilla sköldpaddedräckten, tusse!
Dock tyckte jag att hennes pappa verkade lite smått skumm.. Hur han typ pratade sexigt om henne, hennes kläder och hur han behandlade hennes kompisar.. Men om det är något jag lärt mig från detta är det att inte dömma ut personer för snabbt! Skall därför inte göra det..

Idag (nu räknar jag med att det är söndag bara för att det är en dag närmare) är det bara TVÅ dagar till Jeffree Star släpper sitt album! OH MY LORD! Jag längtar så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0