Chez

Igår var jag på Chez med jobbet. Roligt att träffa alla igen så utanför jobbet! Alla är så söta :)
Drack lite och pratade. Jätte trevligt, walle hade bokat en hel sida för oss! Super kul! Men efter ett tag gick vi över till andra sidan där det var lite mer folk. Träffade Larqvist & Jenny där, längesedan man såg dem!

Jag, Josse, Henke, Issa, Albin och en annan kille gick till sticky. Har ju aldrig varit där innan så var bara tvungen! Var dock inte så kul som jag förväntade mig.. Aja allt kan inte vara perfekt första gången. När vi kommit fram till sticky och skall gå in kommer jossan på att hon har glömt sitt bankomatkort på chez så hon och jag fick snällt traska tillbaka hämta det och sedan gå tillbaka till sticky igen! Jobbigt läge när man hade mina skor och det regnade..
Träffade Sandra och Niklas där också! :)
Sen när jossan skulle hem skulle jag sätta henne i en taxi. Om något skulle hända ville jag ha taxigubbens nummer (bilens nummer), namn och en bild på han, för han verkade lite lurig. Men när jag skulle ta detta så skrek han typ och åkte iväg. Tänk om hon hade satt sig i den taxin! Hjälp. Fick sedan tag i en annan som snällt lämmnade ut allt och josse kom hem säkert. Annat för mig som inte kom hem.. Så mamma fick komma och hämta mig!

Jag kom också på under kvällen och nu på morgonen att det borde vara förbjudet för Felicia att dricka alkohol! Så ingen utgång på ett tag för mig.. Måste ändå spara pengar så det är väll bara bra.
Tyvärr känner jag mig själv så bra så att jag inte tor på mig själv. Kommer gå ut imon antagligen.. Om jag känner mig själv.


Jossan, Aicha, Elin & Ksenia


Issa & Jossan


Mikaela, Paulina & någon kompis


Emma, Jossan & jag


Me and my boss!


Ksenia, Jossan, Henke & hans kompis


Jag & Ksenia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0