10 december

Idag har jag varit och julshoppat!
Har köpt klart nästan alla mina julklappar nu! Fast det är lite tråkigt.. För jag älskar att köpa julklappar. Tyvärr tror jag att jag har köpt lite för dyra.. För jag har nästan inga pengar kvar nu. Men skit samma :) Det är bara jul en gång om året! Kommer bara önska mig pengar så jag kan betala min resa till Italien, skulle ju inte vara roligt om jag inte hade pengar till att åka med. Eftersom jag inte fått så många tider på jobbet måste jag nu börja tänka på min ekonomi otroligt mycket. Kommer inte bli några mer fikor, luncher eller deppshoppingar för mig på ett tag! Inte heller kommer jag kunna köpa mig något på julrean då jag måste spara alla mina pengar. Kommer inte kunna önska mig något annat än pengar heller om jag ska få ihop till resan.. Usch vad tråkigt för mig! Men jag får skylla mig själv. Får tjata lite extra på Walle & Figge så jag kan få jobba jätte mycket på lovet! Behöver ju verkligen det..

Har fått världens finaste julkort av Inez! <3 Hon måste vara den sötaste ungen som finns!!


Jag & Inez på hennes tre års dag i sommras! Hon hade kommit in i en period

då hon inte skulle kolla in i kameran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0