081231

Idag (eller igår egenlitegn då) sprang jag och plotten runt på stan hela dagen. Fyfan! Jag hittade min kära leggings <3 + glitter till ögonen :)
Hon köpte massa svarta tröjer, eller tre som typ alla såg exakt likadana ut.. Hahaha hon är värre än mig ;)

Vaknade på morgonen av att Malin ringde till plott och hon tjötade som fan med henne. FYFAN vad arg jag var.. Var sur hela morgonen.. Blää
Nu denna morgonen som kommer nu kommer jag inte heller få sova så mycket för vi ska ta en tantrunda ;)
Första till challes farmor och äta sen till min mormor för att fika, hahaha. Eftersom vi har en del att hinna med måste vi gå upp rätt tidigt för att önska gott nytt år till de gamla :)
Sen blir det middag & förkrök hos mig sen ska jag och plotten ut och juni & olivia ska nån annanstans.. De är ju för små för att gå ut med oss ;) mohahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0