081222

Dan före dan före dopparedan.. Ojojoj om två dagar är det julafton! Mysigt värre.

Charlotte kom upp idag :) Sitter i lokalen med henne nu där vi ska sova inatt. Ska snart hoppa in i duschen så att hon kan få datorn ett tag.
Efter den 24e kommer den 25e och då blir det utgång! Jag, Charlotte, Caroline, Josefine & Maria ska förfesta hos Josse och sedan blir det utgång! Sen kommer Ole imon så ska nog träffa honom, Oliver, Jacob & Nora om vi hittar någon tid, hade varit jätte roligt. Annars kommer jag säkert träffa Ole den 25e för jag antar att han ska ut med Zebbe, Hamed och de andra killarna och att vi kanske och förhoppningsvis ska möta upp dom. Jag har saknat Ole. Inte för att jag tror att vi hade setts något om han bodde hemma men nu när han bor i England så då blir det en annan sak...

Nej nu hoppar jag in i duschen. Imon ska jag och plott in till stan för hon ska köpa sina sistaminuten klappar, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0