081216

Åååh jag vill också vara i Los Angeles och träffa Victoria Beckham.. Livet är inte rättvist!

Just nu vill jag inget annat än att flytta häifrån. Mitt liv är så tråkigt och det händer inget roligt alls som får mig att se det från den ljusa sidan.. Jag har fått tillbaka min huvudvärk och allt är bara allmänt dåligt..
Kollade på lägenheter för några dagar sedan också. Om vi ska flytta nu snart kommer läget bli helt fel. Allt kommer bli dåligt och kommer säkert inte kunna enas om något alls :P Haha men det är ju något vi får lära oss. Kompromissa kommer bli våran nya tro. Men förhoppningsvis kommer allt lösa sig efter en stund. Funderar på att skita i Prag så att lägenheten kan köpas tidigare.. Kommer få jobba sönder mig men det kanske viktigaste av allt är att Charlotte hittar ett jobb.. Men jag längtar ändå så! Jag vet precis hur jag vill ha det i mitt rum! Vardagsrummet, köket, hallen och toaletten kommer det bli mycket bråk om med våra olika smaker och stilar.. Men ännu en gång, kompromissa..  Och balkong måste vi ha!

Detta tänket får mig på bättre humör. Jag är snart vuxen på riktigt, dags att börja ta lite riktigt ansvar. Gå ut skolan, jobba och flytta hemifrån. Men jag kommer sakna mamma och pappa ändå.. Hur ska jag klara mig utan dem? Kommer det ens gå? Jo då plotti får väll bli min nya mamma ;)
Och höje då?? Hur mycket kommer jag inte sakna henne? Att springa in till henne när jag vill..
Eller Charlotte.. Ska vi satsa på Stockholm? Byta ut livet helt.. Ny stad, nytt liv och nya människor.. Jag tycker nästan vi kör på det eller? Kanske behöver disskuteras en del...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0