081216



Snart är det julafton. Bara en vecka kvar! Eftersom jag bara vill ha pengar så ser inte jag fram emot klapparna så mycket. Utan i år ser jag fram emot att ge bort klappar, julmaten och julgodiset. Kalleanka börjar bli tråkigt och kan du vissla johanna kan jag utantill vid dethär laget.. Nej så denna julen kommer nog inte bli som alla andra. Eller den kommer inte bli det. Vi ska fira hemma hos oss och inte i skåne. Rita jobbar så ingen Rita & Stefan. Heller ingen farfar.. Första julen utan honnom.. Kommer säkert bli rätt jobbigt..
Men julen är ju röd och självklart är det jätte kul med klädern! Jag vet nästan vad jag skall ha på mig men om jag hade fått välja vad som hellst så hade nog detta blivit vad jag skulle ha på mig! Rosetter tillhör ju julen på ett speciellt sett och i år är det en stor modeassesoar så hade (eller ska nog) ha en del rosetter! I håret, runt halsen och i handen! Klänningen älskar jag otroligt mycket och hade och hade tur att den också fanns i rött och svart (finns i svart och rosa med).
ÄLSKAR denna outfit! <3




Men efter julafton kommer nyår! Årets stora händelse.. Byebye 2008 och välkommern 2009! Detta ska firas i göteborg med min kusin, var planerat med Köpenhamn men planer ändras när det inte finns tillräckligt med pengar.. Så vi ska ut i göteborg istället.. Inte samma sak men det får väll funka.
Om jag hade fått välja hade jag haft detta på mig! Underbar klänning, som i sig är rätt tråkig.. Men hottas uppmed massa assesoarer och världens finaste skor!!! Svart tillhör ju nyår men lite färg måste man ju ändå ha :) Så denna rosa underbara väska skulle bli perfekt till mig, älskar rosa! Svart päls till detta när man går dit :) LOVELY

Min verkliga outfit kommer vara lite lik.. Kort svart klänning, päls, höga skor (dock komr jag ha mina ankelboots på mig!) och massa assesoarer! Kommer köra på armband och örhängen tror jag.. Älskar armband, måste bara köpa mig några fina :) Eller kanske önska mig i julklapp!

Kommentarer
Postat av: Johanna N

Vilka fina kläder! Jag skulle också vilja ha den röda klänningen.

2008-12-16 @ 23:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0